"דיונים ענייניים ומעמיקים": הסתיימה פגישה בבית הנשיא

איתי גדסי No Comments on "דיונים ענייניים ומעמיקים": הסתיימה פגישה בבית הנשיא

במהלך היום התקיימו בבית הנשיא דיונים ממושכים בין נציגי הקואליציה ומפלגות יש עתיד והמחנה הממלכתי מהאופוזיציה, בהשתתפות יועצים מקצועיים ומומחים למשפט חוקתי מטעם הצדדים

צילום: עמוס בן גרשום/לע"מ
12:39
30.04.24
יונת קפלן No Comments on המסר שבגללו הניה שוחט עזבה את התור ללחמניות החמות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ההידברות בבית הנשיא: במהלך היום (שני) התקיימו בבית הנשיא דיונים ממושכים בין נציגי הקואליציה ומפלגות יש עתיד והמחנה הממלכתי מהאופוזיציה, בהשתתפות יועצים מקצועיים ומומחים למשפט חוקתי מטעם הצדדים.

את המחנה הממלכתי בצוות המומחים החוקתיים מייצג עו"ד רונן אביאני. לבקשת יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ, הוזמנו גם המומחים פרופ' עמיחי כהן, עמית בכיר במכון הישראלי לדמוקרטיה, ופרופ' יניב רוזנאי סגן דיקן בבית הספר למשפטים באונ' רייכמן אשר הציגו את עמדותיהם המקצועיות.

בבית הנשיא מסרו כי הדיונים נערכו שעות ארוכות והתנהלו בצורה עניינית, מעמיקה ורצינית, ובאווירה חיובית. עוד נמסר, כי הדיון עסק בבניית המסגרת להמשך שיחות ההידברות שיימשכו לאחר חג הפסח, אז ייפגשו הצדדים לדיון בסוגיות המהותיות בכמה ימים מרוכזים שמטרתם לנסות ולהביא להסכמות רחבות.

במחנה הממלכתי מסרו כי במהלך הפגישה שב והבהיר נציג המחנה הממלכתי את דרישת גנץ כי את הדיונים בחקיקה, יש להתחיל בסוגיית הוועדה לבחירת שופטים, בשל ההבנה כי מדובר בסלע המחלוקת והסכמה עליו תסלול את הדרך להסכמות נוספות. כמו כן, הסיעה הציגה את דרישתה לקידום סוגיות לשיפור השירות לאזרח, מניעת עינויי דין וחיזוק הביקורת על גופי התביעה.



0 תגובות